Snart är det torsdag....

Publicerat: 2016-03-23 Kl: 23:14:12 | I kategori: Allmänt

Nyss inkommen efter en lång och händelserik dag. Har ju hunnit med att tävla i Enköping idag också på min fina fux som var" något" spänd idag. Ändå stolt över att jag lyckades manövrera henne runt banan utan några egentliga missar men svårt att få det där extra när man är glad att lyckas komma runt hela banan.
Det var ju fläktar som gick igång bla som satt uppe vid H så innan jag fick start signal fick jag henne ej att gå där och även utmed långsidan.
Då vi tidigare haft problem så vet jag att jag inte kan rida på för mycket då blir det tvärstopp och hon tänker uppåt.
Så jag kan ändå säga att jag är nöjd då vi fick ihop 62,8 % utan att kunna rida på. Är ju hennes tredje start i MSVB:4 så det känns lovande bra träning att rida på lite mer svår riden bana.
Millet tyckte ju att det var döläskigt i november när han och Madde var där och red sin kür så jag visste att det kunde bli knepigt.
Hann med att fika med Anna karin sambo med sadeldoktorn så jag fick även min hoppsadel som Jimmy fixat ska prova den imorgon.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0