Skitdag på riktigt.....

Publicerat: 2016-03-21 Kl: 22:47:07 | I kategori: Allmänt

Hoppas att tisdag blir världens bästa tisdag.
Red i alla fall tre hästar på fm och det gick bra i alla fall. Fick sedan meddelande från Mads att vi inte kunde komma tiden vi bokat imorgon utan senare och då hinner inte jag så det blev ingen träning imorgon med det hade det inte blivit ändå...för bästa svärmor ramlade och bröt armen mitt på dagen så Jocke har tillbringat resten av dagen på akuten och skulle ikväll ta med sig Lillemor hit men hon blev för dålig så de är kvar i Strängnäs.
Nu får hon bo här tills hon klarar sig själv.
 
När jag till slut kom in så läste jag på facebook att tågtrafiken i påsk är ändrad pga bygget så jag tog fram mina biljetter för att se hur det drabbar oss och ser att jag bokat tåg fel dag.....fredag istället för torsdag så om någon vill ha biljetter till fredagen så har jag två till världscup dressyren....
Hur gick detta till?
 
Haft duktigt ont i min nacke länge men man jobbar ju på det har inte funnits tid att känna efter...
Lyckades få en tid hos bästa kiropraktorn Ulrika i Stallarholmen på em i alla fall.
Hon frågade hur länge jag gått så här då all min muskulatur i nacken och axlar och rygg var som pansar sned i bäckenet var jag också.
Jag talade inte om hur länge.....
Kan säga att det gjorde ont när hon försökte tränga igenom pansaret svettades till och med.
Men det har ju gått väldigt bra att rida så hur bra ska inte hästarna gå nu?
 
Jag ska gå lägga mig och fokusera på att tisdag blir världens bästa tisdag och att jag är tacksam över att ha fantastiska vänner och familj och hästar vad mer kan man begära?
 
Det gäller att se positivt och hinder är till för att övervinnas. Imorgon är det världens bästa tisdag!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0