Phju!

Publicerat: 2016-03-30 Kl: 21:16:34 | I kategori: Allmänt

Träningsvärk i muskler och ömma stämmband.. Jag har fått in rutinen bra att ta mig till gymmet tis och onsdagskvällar nu tycker jag :D Riktigt stolt och nöjd - hoppas det kommer bli bra resultat på kroppen som slits en del i detta yrke samt en bättre förmåga och styrka i sadeln.
 
Blev även en del instruerande för elever idag, tre privatlektioner och så hjälpte jag mamma med Demeter så fyra pass har jag stått och "gapat". Imorgon blir det headset systemet för alla mina elever. Brukar bara använda det när jag har många pass efter varan som ex torsdagskvällar när jag kör från 18 till 21.45.. Tänkte inte så långt idag när jag hade privatlektioner. Kul iaf att många passar på nu när de har påsklov!
 
Imorgon har jag ytterligare fyra privatlektioner samt mina ordinarie kvällsgrupper! 
Mina bus-djur i höstas. Idag när jag skulle fixa Mille inför hemfärd så var han varm i ett ben - kyla i två omgångar och har fått rapport om att det var bättre senare på kvällen. Hoppas verkligen inte han hittat på nått långvarigt som sträckning eller vrickning.. Återstår att undersöka vid rörelse imorgon.. :/
 
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0