PEPP!

Publicerat: 2016-03-08 Kl: 22:05:38 | I kategori: Allmänt

Vilken bra avslutning på dagen jag fick!
Förra året deltog mamma, Fia och Jossan (samt några till ifrån ridklubben) i distriktets projekt/satsning på ledare - "Ledare i fokus" hette kursen de gick.
Jag hade gärna gått men alla kan inte vara iväg på dessa kurser samtidigt - vem skulle då sköta verksamheten hemma?
Så i år hoppade jag på tåget i det nya projektet, som också ska vara som en fortsättning på förra året om man ville göra en fortsättning. I år heter den "Ridklubben i Fokus/Centrum" och första träffen var nu ikväll på Munktell - Toppen med att det är så nära hem :D
Nu har jag massa ny energi och självklart stora förväntningar på kursens fortsatta innehåll. 
 
Reaching för the stars!
 
Dagen i övrigt
 
Mille har fått gå ut på en härlig tur i förmiddagssolen med Fia och Pebblan. Rangun dressyr, och Boss pimpade jag med knoppar och lindor inför filmning för annons. Gud va jag gillar den ponnyn - och ja jag säger väl det om alla hästar men för varje ny häst man har i träning så för man nya erfarenheter och mer kunskap. Boss är en riktig stjärna! Skulle gärna ha ett gäng fler av samma sort, men som skolponny behöver han ha en mindre explosiv inställning :S
Tyvärr bara en dålig mobilbild i taskig vinkel...
Närbild på knopparna - han har perfect man för snygga knoppar!
 
Imorgon ska vi filma hoppning och sedan klipper jag ihop en film i moviemaker
 
Han bara med en häst på em pga Jimmy - men Bad Boy gick som vanligt mkt bra, han blir starkare för varje vecka :)
 
Kram Madde
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0