Borta bra men hemma bäst.......

Publicerat: 2016-03-28 Kl: 22:47:50 | I kategori: Allmänt

Jaha då är man tillbaks i arbets selen igen. Vi har haft det bra i Göteborg jag och Jocke. Fick ju låna bästa Dags lägenhet där bodde vi toppen och vi börjar bli vana stadsbor med god hjälp av Dag han hade ju fixat tunnelbane kort åt oss och kartor så att vi klarade av att ta oss i Göteborg.
Vi avslutade gårdagen med sushi utanför Skandinavium.
Otroligt spännande både dressyrfinalen och Hoppningen igår kväll.
Personligen tyckte jag att Tinnes ritt var fantastisk men det är ju en bedömnings sport.....men även Scandic var ju superfin tyvärr missade de hela skritten då han var så taggad.
Kan ju säga att det är svårt att beskriva hur mäktigt det är att vara på plats förstår varför alla ryttare älskar Skandinavium och den svenska publiken. Det är ju som att gå på rockkonsert och när de kommit in på banan blir det knäpp tyst.
Hoppningen igår var även den magisk med så många svenskar till final. Synd att marginalerna var på Roffes sida men så bra de rider!
Så många duktiga svenska ekipage.
Vi kom hem på eftermiddagen och har hunnit med att rida båda mina hästar och styrelsemöte och lektioner så nu är jag trött.
Imorgon ska det hoppas för Erik.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0