Sommar-sommar...

Publicerat: 2016-06-29 Kl: 22:57:37 | I kategori: Allmänt

Härligt med sommar hästar på bete och lugnt eller inte ?
Inser att det tar längre tid att hålla hagar vatten och kolla hästar. Hästar som blir skadade osv.
Men skönt med värme i alla fall. Nu är det bara några dagar kvar innan hästarna har helt ledigt. Två dagar med Äventyrsläger och sedan hoppmeeting.
Hoppas det blir lite lugnare sedan men det är fortfarande hagar kvar att fixa. Det sliter på kroppen att gå med röjsåg och motorsåg så vet inte hur mycket mer min nacke pallar.
Tur att vi har en fantastisk kiropraktor messade henne idag och frågade om hon hade semester eller om det gick att boka tid. Fick svar att jo semester men fick ändå två förslag på tider att boka. Så är det att vara egen företagare.
Alltid i tjänst om man inte åker bort.
Har bokat en resa i september för mig och Jocke äntligen ska vi åka till Canada. Detta har vi pratat om i många år. Har en fantastisk vän boende där som arbetade hos oss på 90 talet. Nu lever hon på en stor ranch med 1.500 djur som de sköter från hästryggen så nu ska vi prova på livet som cowboys!
Härligt!
God natt
Ann
 
Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vad avundsjuk jag blir på den resan!! Har alltid drömt om att prova på det.
Jag hoppas att det blir en fantastisk upplevelse för er och att du lägger ut mycket bilder och beskrivningar här efteråt!

Svar: Absolut!!! Madde o Sofia har sagt att vi måste lära oss att kasta lasso....
Ekelund

2016-07-01 @ 07:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0