Hopp idag....

Publicerat: 2016-06-07 Kl: 23:51:39 | I kategori: Allmänt

Bra rid dag idag! Bästa Erik var här för vår regelbundna hoppträning. Idag började jag med Demeter och det kändes riktigt bra. Började super och när vi sedan skulle hoppa sista banan som strulade jag till ridningen lite och kunde sedan lösa det och fick en superb runda hoppningen känns överlag mycket säkrare och det är hur kul som helst!
Efter Demeter så fick den fantastiska Jacqueline rycka in. Har inte hoppat henne sedan början av januari. Hon var så fin och så kul att kunna sitta upp efter så långt uppehåll och känna att det går ännu bättre än förut.
Jag kände verkligen att det har varit nyttigt att hoppa andra typer av hästar sådana som jag tyckt varit svårt förut då jag helst ridit hästar som Jacqueline som är heta och verkligen tar tag i hindren.
Hann även med ett pass på Melete på eftermiddagen och det är sådan lycka att rida henne.
Imorgon är det dags för dressyr på Segersta för Mads.
Ska bli kul han lär ju vara sjukt taggad efter sina framgångar i helgen på SM:et.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0