Bästaste Mille!

Publicerat: 2016-06-02 Kl: 23:22:18 | I kategori: Allmänt

Surt att bli första utanför placering idag! 😓 
Men jag är jättenöjd med vår gemensamma prestation ändå, han kändes fin på framridniängen och jag tycker det blev lagom i tid. Svårt att avväga nu när det blev så varmt! 
Lyckades dra igång nån sorts nackspärrsvariant på min vänstersida typ 5-10min innan start också 😁 Har känt att det legat och pyrt i nacken ett par dagar.. 
Jaja bara att bita ihop och rida! Vi levererade ett jämnt och fint program, en domare höll oss faktiskt som 4:à med över 68%!! 
Vi missade lite i 2:à skrittpiruetten, surt för de är ha bra på och han strulade med tungan så han slog sig fri strax efter bytet efter första piruetten.. 
 
Nu laddar vi om till morgondagens start i "Ettan" 😀☀️
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0