Veckan igång!

Publicerat: 2016-01-11 Kl: 22:06:09 | I kategori: Allmänt

Full rulle idag, många häsgtar trimmade :)
Började dagen med Magic - love that horse <3 Lite oriden nu och har tappat mycket av den muskelmassa han skaffade sig när han reds mer kontinuerligt av mig förut. Det blir en helt annan typ av kondition och muskler på en skolhäst - men nu ska här bli biffigt igen!
Avslutade passet med att testa lite byten igen och det gick över förväntan, kul att han blivit så cool och nu är så lätt.
 
Seamie
 
Red även Seamie, Boss och Badboy på f.m. Mamma skulle rida Rangun åt mig och jag hade lovat börja med honom men han var jättehalt på ena bak :( Tror och hoppas att det bara är en hoböld, han är mklt varm om hoven och ömmar lite på hovväggen på ett ställe. Får se hur han verkar imorgon..
 
Efter lunch hjälpte mamma oss (mig/Mille, Fia/Pebblan & Jossan/Aztor) tillsammans i ridhuset och efter insläppet longerade jag Samoa som var förvånadsvärt lugn och så ett dressyrpass på Winnie innan min lektion 18-19. 
 
Det är nu klart att Mads ska få åka hem på onsdag så vi hoppas på träning på fredag!
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0