Toppen träning idag....

Publicerat: 2016-01-27 Kl: 22:44:19 | I kategori: Allmänt

Värt varenda minut i bilen......fick så mycket beröm igen min fina Demeter. Hon känns verkligen så fin vi tränar mest galopp och det är slutor byten och avslutade med piruetter. Hon är verkligen duktig att samla sig i galoppen har blivit mycket starkare.
Mads är också väldigt noga med att däremellan släppa ner och ut formen men fortfarande i balans o bärig och för sätet.
Bytena har också blivit så bra så jag är sjukt taggad att ut och tävla. Det roliga är att jag mest arbetar med galoppen på mina dressyrpass och traven har med det blivit så mycket bättre!
Det är ju lite stressigt att hinna byta häst medans Madde rider så jag hinner ju inte se något idag satt Mads upp på Millet och gjorde 7 byten i varje så det händer grejer där också synd att man inte hinner titta bara.
Melete värmde jag upp och sedan tog Mads över då vi bestämde det förra veckan för att hjälpa mig med bytena. Det är så kul och nyttigt att se henne riden. Så fin hon också men de är så olika både att rida och hur de är Mads fattar inte att de är helsyskon.
Nyss avslutat telefonmöte med TK i distriktet. Dags för kudden!
Den här söta herren blir bara bättre och bättre nu har han dessutom fått lite extra träning så han är så fin på lektionerna
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0