Välkommen Jake

Publicerat: 2016-02-05 Kl: 22:26:39 | I kategori: Allmänt

Ja ingen bild blev det- de som känner mig vet varför....
Idag så har vi fått en ny häst eller ska vi säga liten ponny till stallet. Bästa Charlotte har köpt en till häst!
Maddes o Sofias syssling och mitt o Jockes "extrabarn" har skaffat sig en till häst. Charlotte äger ju Jacqueline här i stallet vår alldeles mest fantastiska hopp häst. Jag blir alldeles lycklig att se henne "ta för sig " av hindren på lektionerna.
Men nu så finns Jake här också han kommer stå i utestallet.
 
Kanske en bild i morgon .. vem vet..ursöt!
Morgondagen blir hektisk då vi har stallet och alla lektioner försöka att sedan sätta på sig galadressen
.
För att inte prata om sminkning som tur är så är Madde inte med som är super noga. Men även Sofia klagar på min absoluta oförmåga att sminka mig.
Mamma vad är det som glittrar i hela ansiktet? Eh jag hade tagit fel grejer helt enkelt och fick tvätta av mig allt på förra galan vi var på så att barnen slapp skämmas. Hade satt rouge i hela ansiktet men det kan jag bjuda på. Hur ska man veta vad man använder till vad?
Finns det någon vänlig själ som klarar av att lära en gammal hund att sminka sig så välkommen till Ekelund i morgon eftermiddag!
Sofia sa: Är det gala mamma så får det bli lång klänning. Så den gamla siden klänningen uppsydd i Thailand till min 40 års dag får hänga med imorgon.
Den är ju då bara 2 år gammal eller? Fast undrar om jag fyllt ännu....
God natt
Ann
Ps vi syns väl på galan DS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0