Tur det finns wi-fi

Publicerat: 2016-02-09 Kl: 03:22:49 | I kategori: Allmänt

Hehe.. Skönt att hålla sig uppdaterad kring allt som händer i det riktiga livet när man är på andra sidan jorden. 
Sitter och väntar på båt för att bli skjutsad till piren där vi ska ta färjan tillbaks till Lanta. Tre nätter har vi spenderat här på Koh Ngai en ö vi (särskilt Anders) hade lite högre förväntningar på.. Nu har vi iaf varit här.. 
 
Igår släpptes anmälan till vad jag hoppas bli årets första tävling med Mille - PSG i Enskede 25/3. Får se hur R går när jag kmr hem, han är inte bortglömd! Han kmr att fortsätta vara till salu om jag hittar RÄTT hem. 
Första tävlingen för min del blir på hemmaplan den 6/3, så blir intensivt när jag är hemma igen. Då är planen att rida både Boss och Seamie i LB och LA. Seamie kan passa i vilken gren som tror jag - fälttävlan vore ngt eftersom han har så bra galopp, synd att vi inte har terränghinder i närheten. 
Boss är en riktig kanonkula och även om han kan hävda sig väl på en dressyrbana tror jag det är hoppningen som är hans grej. 
Oavsett så är det viktigt att göra båda och det visar på en välriden ponny vilket är viktigare och viktigare även i "hoppsvängen". 
 
Kram från ☀️ 
/Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0