Sorgens dag på Ekelund......

Publicerat: 2016-02-03 Kl: 14:02:36 | I kategori: Allmänt

Ja då är det över och inget hade vi kunnat göra annorlunda. Svårare och svårare för varje gång. Så mycket förhoppningar och drömmar man har med sina hästar.
Har fått kommentaren någon gång att det är väl skillnad för dig som har så många hästar. Jag tror inte på det för jag lever med och bland mina/våra hästar dagligen.
Hästarna är en del av vårt liv helt enkelt - våran livs stil.
Har inte gjort någon "krönika" för 2015 då vi förlorade så många av våra hästar då jag helt enkelt inte orkat se bakåt utan måste se framåt.
Men så småningom blir det kanske något för att hylla våra hästar som inte finns kvar mer.
 
Med andra ord så har alltså vår vackra lilla "fölis" fått galoppera vidare till Trappalanda idag. Då hon blivit så mycket sämre och hade ont av sin skada ingen operation hade kunnat löst hennes problem.
No more comments...
 
Ann
 
 
Kommentarer
Postat av:

Beklagar😔❤️

2016-02-03 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0