Skitdag....idag...

Publicerat: 2016-02-09 Kl: 22:25:09 | I kategori: Allmänt

Hatar tandläkare även om jag nu för tiden är mycket duktig! En tand mindre i dag då har ju bitit sönder ett par innan så det blir väl inplantat så småningom.
Alla tänder har varit rotfyllda och spruckit. Ingen riktig kvällsmat idag med andra ord. Skulle äta flytande stod det på lappen. Så det fick bli en semla från Maria Printz supergoda som jag la i varm mjölk så den blev ju då flytande eller?
Mjuk i alla fall. Tur att alla elever ridit bra i kväll försökte fixa vikarie för jag har ju haft ganska ont kan man säga. Tanden satt fast och fick borras isär och plocka ut rot för rot och sista satt verkligen länge tog väl 40 min att få loss den.....
Hoppas det känns bättre imorgon. Jocke är riktigt sjuk hoppas det vänder imorgon inte ofta han är sängliggande eller soffliggande kanske man ska säga.
Min fina fux kändes i alla fall bra i morse alltid något. Nu ska jag sova och hoppas att imorgon är en bättre dag.
Jag o Mickis på hemma tävling förra året
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0