Madde hemma......

Publicerat: 2016-02-24 Kl: 16:51:04 | I kategori: Allmänt

På förmiddagen så dök då Madde äntligen upp efter sin semester. Inte många dagar förrän Sofia är på plats också.
 
Sitter med kontorsjobb och känner mig lite omotiverad och trött -hittade då dessa bilder på en fantastisk häst!
Så vacker...
Så snäll och härlig häst. Tur att vi har två avkommor som är precis lika snälla och helt fantastiska.
Bosson och Mr Magic
 
Simsalabim
F 1993
e: Troll 660- Anart - Granit - Roman Way
Hans mamma var också skäck med full stam förstås och Elit premierad.
 
Idag har jag hoppat på mina hästar som var superfina och allra bäst var Melete som inte rev en enda bom! Hon är egentligen ingen stjärna i hoppningen nog den sämsta unghäst vi fött upp i att hoppa. Men tycker att det är kul och Sofia lotsade ju runt henne i somras felfritt på vårt meeting som 5 åring så visst hon tar sig över men är ju ingen teknisk begåvning.
Demeter red jag på vanligt tränsbett idag och det funkade så det får bli det nästa vecka när det äntligen är dags för hoppträning för Erik.
Ann
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0