Sjuk 😓

Publicerat: 2016-08-17 Kl: 21:29:58 | I kategori: AllmÀnt

Hatar att va sjuk o hjĂ€lplös.. Hade Ă„rets första sjukdag igĂ„r och inser i efterhand att jag kanske borde lugnat mig ytterligare en dag Ă€ven om jag tycker jag inte gjort sĂ€rskilt mkt idag 😓 Men blev nog droppen med vĂ€dret som kom pĂ„ em samtidigt som jag skulle fylla vatten och ta in hĂ€star samt mata stona med föl i blĂ„st o regn.. 

 Nöjda o glada med bĂ€sta fodret ifrĂ„n MĂŒhuldorfer! Det Ă€r bara Prometeus som Ă€r lite kinkig men framförallt sjukt lĂ„ngsam, Hermes trycker hela munnen full medan den andra pillar i sig lite Ă„t gĂ„ngen och tuggar lĂ€nge och vĂ€l.. 
 
 
Idag landade till slut mina nya stövlar frĂ„n Amazona Sueca! Efter lĂ„Ă„Ă„Ă„ng vĂ€ntan, men de Ă€r vinterfodrade sĂ„ hade Ă€ndĂ„ inte kunnat haft dem nu under sommaren. Dösnygga och satt som ett smĂ€ck 😍
 
 
Idag anlÀnde vÄr nyinköpta D-ponny som inte gÀrna ville stÀlla upp pÄ bild. Kanske inte sÄ konstigt efter att ha stÄtt i box senaste dagarna och innan det lastbil frÄn Irland. Han stÄr nu i karantÀn med Elton under 3 veckor innan han fÄr kliva in pÄ Ekelund. Vi vill inte fÄ in nÄn smitta sÄ alla sÀkerhetsÄtgÀrder försöker hÄllas!
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0