Städa städa varje fredag och så varje jul.....det tycker jag är kul..

Publicerat: 2016-04-19 Kl: 22:47:37 | I kategori: Allmänt

Stor städning och fix med finaste sadelkammaren ever.... antar att bilder kommer snart från Madde. Idag har jag planterat blommor och på eftermiddagen kom bästa mamma med mer blommor som hon hjälpte mig att plantera. Så kul med blommor runt stallet snart dags att rensa ogräs också men det är inte lika kul.
Sadelkammaren kommer bli mitt egna lilla kryp in här framöver då vi har en bäddsoffa på övervåningen och jag kommer fölvaka därifrån då har jag stona vägg i vägg.
Jocke ska sätta upp kameran så att jag även kan se därifrån.
Man blir sjukt trött när man föl vakar speciellt när man ska springa ner från huset.
Så kul att sadelkammaren snart är klar man tror knappt att det är sant för vi har planerat den så länge och började på för snart ett år sedan.
Fina detaljer på allt.
Jag här även städat kontoret så fint blev det även där.
 
Det har inte blivit så mycket ridning men Demeter har fått hoppa i alla fall och det gick mycket bra så nöjd med mig själv och min fina häst. Nu har jag i alla fall hoppat emellan hoppträningarna för Erik. Det har ju varit mest fokus på dressyren och tävling så det har inte varit tid och sedan har min kropp inte varit så rolig.
Fina Melete som nyfödd
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0