Bättre dag idag...

Publicerat: 2016-04-13 Kl: 22:35:20 | I kategori: Allmänt

Har kunnat rida idag min egen och två elevers hästar och det funkade har suttit med ström apparaten vid lunch och även nu.
Hade inte varit så här bra utan min fantastiska kiropraktor nu ska jag se till att lyssna på kroppen bättre.
Imorgon är det träning igen längtar redan.
Har idag lyckats med för mig ett konststycke att fixa swish..... och bankid på telefonen samt avklarat en hel del telefonsamtal det är lite mycket nu att planera.
Jaga sponsorer till ridklubbens meeting i sommar.
Så en del nytta har jag hunnit med kvällen avslutades med clinic för mina onsdagselever -tänkte att kommer nog in lite tidigare ikväll men det blev tvärtom. Hoppas de inte tyckte jag var långrandig.
Temat idag var utbildningsskalan och jag hade till min hjälp Jossan och Anna som red på Mackan, Bosson och Aztor. De red så bra och hästarna blev mycket fina. Så kul med alla våra härliga hästar och stolt över min personal som rider så bra!
Gammal bild på Emma och Aztor
 
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0