Att se allt..

Publicerat: 2016-04-25 Kl: 22:00:50 | I kategori: Allmänt

Ny vecka är igång!
Han inte alls som jag hoppats idag, hade inga privatlektioner inbokade så kändes som jag skulle ha gott om tid men eftermiddagen sprack av flera olika anldeningar. 
När vi släppte in skolhästarna så såg Mackan inte okej ut när han rundade väggen och gick in i sin box, han står direkt innanför dörren så han bara se knappt två steg när han kvickt vände in i boxen. Det gäller att ha hök-ögon och lära sig att se och reflektera över småsaker. Det visade sig när jag klev in i boxen att han klivit loss skon och dragit den snett så sidokappan satt i sulan - klart det gör ont. Dock oftast helt ofarligt så var lättfixat!
 
Nu har jag just gjort en inbjudan till vår första invigning av sadelkammaren - vi har insett att vi måste ha två för att både hinna med och få plats :P
På lördag em blir det med ridklubbens styrelse och våra inackorderingar!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0