Bra dag!

Publicerat: 2015-09-10 Kl: 22:23:08 | I kategori: Allmänt

En stor guldstjärna till Boss idag! Jäklar villen fin ponny mamma hittat! 🌟 
 
Mille kändes fin, kunde iprincip börja där vi slutade hos Mads igår. Küren gick bra och jag hoppas verkligen jag kan komma till bra ridning inne på banan så vi sätter alla svårigheter. 
På lördag rider vi PSG på fm och küren går sön em o ja rider på slutet där. 
Känns spännande och kul att få rida på Djursholms stora elittävling igen 😃 jag har gjort det en gång tidigare - 2007 med Arrobell i Krafftcup finalen för YR. 
Tror inte den finns kvar längre.. 
 
Red Samoa på em och fick bästa passet hittills - fin tjej! Och så skönt med en 3-åring då det går snabbt att bli klar oftast. Rider max 15min plus longering kort åt båda håll innan. Tänk va många hästar man skulle hinna på en dag om man bara hade bebisar?! 
 
Kram Madde 
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bästa Boss 👍🐴

2015-09-11 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0