Mörkret råder.....

Publicerat: 2015-10-27 Kl: 17:53:19 | I kategori: Allmänt

Tungt att gå ut o jobba igen när det är så här mörkt. Nedräkningen till semestern har påbörjats kan man säga 34 dagar kvar.....
Tur att det är kul att ha lektioner i alla fall och att rida.
Idag är jag mycket stolt över mig själv har hoppat båda mina hästar på fm. Rolig övning som Sofia hade med sig från ett träningspass för Pether Markne för 14 dagar sedan. Då hon var på Arphus och hoppade Pebblan.
Sofia peppade mig och hjälpte mig är ju bara andra gången jag hoppat Melete och känner mig riktigt nöjd. Kändes enkelt.
Har även arbetat Samoa från marken hon har ju fått stå åt sidan i höst när vi haft så mycket att göra men planen är nu att hon ska ridas ca 5 veckor vila ca 3 veckor och sedan en slutspurt innan Madde åker på semester. För det blir hon som får rida henne om inte Sofia vill förstås.
Tufft att ha så många nya lektionshästar som ska utbildas + våra egna pållar och all byggnation som varit i snart ett halvår. Vi hoppas hinna isolera lite i veckan på ridhuset också.
Hittade denna bild på en ganska så nyfödd Demeter och hennes fina mamma Gaia hoppas att Gaia har det bra har inte hört något från nya ägaren. Samt att hon kanske fått bli mamma igen! Åren går fort.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0