Jippi!!!

Publicerat: 2015-10-28 Kl: 23:02:32 | I kategori: Allmänt

Äntligen är ridbane belysningen på plats och igång. Jisses vilken skillnad lagom till klubbens KM i helgen kunde inte varit bättre.
Det är lika ljust som på dagen kan man säga. Tog foton med min mobil ikväll som går att se på facebook tyvärr så kan jag inte få in mina foton i datorn har ingen vänlig själ som kan hjälpa mig med det.
Lika bra att erkänna detta men den där mobil tekniken kan döda mitt humör på riktigt.
 
Idag har vi haft 12 glada barn/ungdomar här på dagläger. Har i alla fall hunnit rida lite och tömkört världens finaste 3 åring. Oj vad hon rör sig bra!
 
Ikväll har jag haft två roliga lektioner och avslutat kvällen med telefonmöte i distriktet. Imorgon är det ännu mera möte men då måste jag åka till Finntorp i Flen. Möte i TK där vi måste jobba med alla regler inför 2016 med allsvenskorna + DM och lite annat smått o gott.
 
Helgen är vikt för KM och KM fest på slottspaviljongen i Mariefred.
God natt
Ann
Finaste Helios som äntligen har börjat jobba så smått på ridskolan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0