Helgen över...

Publicerat: 2015-10-26 Kl: 23:00:45 | I kategori: Allmänt

Ja det har inte hunnits med någon dator på hela helgen. Jobb på lördagen sedan Ledare i fokus och därefter galan.
Tyvärr blev det inget pris för oss. Men vi känner oss ändå som vinnare!
Speciellt när vi kom hem igår kväll det stod en present till hela familjen!
Stort tack och tack alla som röstat på oss.
Söndagen blev inte som vi tänkt oss hade planerat för en helt ledig dag och fick ju det också men inte som jag tänkt mig min kära svärmor var dålig så vi tillbringade dagen med henne och fick tid hos läkare på vårdcentralen i Strängnäs slapp fantastiska akuten. Som tur är mår hon bättre nu. Var ju hästledig i alla fall.
Imorgon är det höstlovs läger från 08.00. Så även på onsdag. Kul med extra aktiviteter på lovet.
 
Ikväll har vi hoppat på lektionerna och det har gått riktigt bra. Kul med duktiga elever och hästar.
Klockan är omställd och det känns ännu mörkare nu men vädret är i alla fall fantastiskt torrt och härligt i hagarna. Sånt gillar jag snart nog blir det väl kladdigt igen.
Arbetet med belysningen på utebanan går framåt och blir klart i veckan!
Nu ska jag sova så man orkar med morgondagen...
Ann
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0