Ännu en kurs till ända...

Publicerat: 2015-10-11 Kl: 17:53:33 | I kategori: Allmänt

Ett helt gäng närmare bestämt 9 stycken glada Stockholmare har varit här ett dygn på kurs. De flesta var här för första gången. Tjejen som drog ihop gänget var här med ICA i våras och nu kom hon med sina rid kompisar nästan alla från Järfälla.
Kul att det sprider sig med kurserna för det är väldigt roligt tycker jag också. Sedan är det ju så kul med nöjda kunder. Som en sa att hon hade aldrig ridit så fin häst förut varken privat häst eller ridskolehäst!
Då blir man lycklig.
För utan bra hästar är det svårt att ha en bra verksamhet. Alla tyckte om sina hästar och damen som red Jaqueline var lyrisk. Vilken fin häst och vilken skön sadel. Hon hade aldrig ridit utan att få skavsår förut. Jaqueline avgudade hennes ridning också.
Men som jag förstår så är det inte vanligt att ridskolorna har dressyrsadlar till sina hästar. De ´flesta hade aldrig suttit i en dressyrsadel och det blir ju en viss skillnad kan man säga.
Nu ska jag gå på nästa skift ner och jobba vidare.
Ann
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jacquline min prinsessa! Duktig❤️👍😘

2015-10-11 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0