Sjuk.....

Publicerat: 2015-11-25 Kl: 23:37:14 | I kategori: Allmänt

Sitter i soffan helt slut och snorig har ju haft ont i halsen ganska länge och förstått att förr eller senare så bryter det ut.
Har ändå jobbat på inte så smart men det är mycket att göra och många hästar att rida ...har inte hunnit - orkat blogga heller. Nu är det inte många dagar kvar innan semestern och jag brukar ju krokna i slutet innan det är dags att vila.
Melete jobbar jag på med bytena och det går emellanåt riktigt bra. Demeter blir bara starkare och starkare vi jobbar på med galoppen slutor byten och serier så kul! Lycklig varje dag jag rider mina hästar.
Elton har också fått ett pass dressyr idag sedan fick jag soppatorsk.
Just nu har jag lite extra jobb med Elton, Mickis och Mackan. Så jag försöker hålla ut då det gäller att rida hästarna ofta om det ska göra skillnad.
Hoppas att jag orkar hoppa imorgon.
En privatlektion ska jag ha annars så är det ju inga kvälls lektioner för mig på torsdagar. Så jag får spara rösten lite.
I övrigt håller jag på med planering för nästa år. Det gäller ju att planera noga om jag ska hinna tävla så mycket som jag tänkt mig.
Sådan lycka att ha kvar något av Arro Bell genom mina fina ston!
Ann
Kommentarer
Postat av: Mathilda

bra blogg! Ponnylucky.blogg.se

2015-11-26 @ 07:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0