regn o regn...

Publicerat: 2015-11-07 Kl: 23:29:05 | I kategori: Allmänt

Vilken dag vi haft idag regnet bara öst ner kom in sent efter middagen ikväll då jag haft täcken på tork som varit dyng blöta. Borsta hästar krats hovar back on track skydd linimenta osv osv. Vi är ju själva helgen jag o Jossan. Tur att Charlotte var här i morse.
Dagen har alltså rullat på för fullt tid för att rida själv? Glöm det!
ICA är här på kurs och en fröjd att se alla våra fina hästar dansa runt med dessa duktiga ryttare!
Imorgon hoppas jag på att hinna rida i alla fall.
I torsdags morse så var jag med Sofia o Pebblan på tävling inte vilken tävling som helst utan Elit tävlingarna på Strömsholm. Länge sedan jag var med Sofia och det var nog det bästa jag sett Sofia rida på länge grundomgången var helt super felfritt och mycket bra ridning Pebblan var fantastisk men även Sofia. Mycket stor bana och hon var inte i närheten av en bom. Men i omhoppningen så kom de snävt in på hinder o Pebblan sa tack för sig trots det så var de första utanför placering så det var ingen lätt bana.
På kvällen så var Pebblan öm i flanken och ville ej bli borstad ens, troligtvis sträckte hon sig i sina fantastiska språng. Jag har i alla fall masserat och linimentat och ikväll verkade hon ok.
Så Madde o Sofia jag kollar era hästar torkar täcken o masserar o grejar hoppas ni har kul :) i Bryssel!
Välkomna hem imorgon.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0