Om jag måste välja en..

Publicerat: 2015-11-25 Kl: 21:38:34 | I kategori: Allmänt

så är det denna fantastiska häst..
Vore jag tvungen att välja EN favorit bland våda fina skolhästar skulle det vara Mr Magic <3 
 
Eftersom vi har så mycket att göra och framförallt rida då vi har köpt in så många nya hästar som ska utbildas och skolas in har min ögonsten hamnat vid sidan, han har ju dessutom fungerat klockrent i verksamheten så då får de inte heller lika stor prio att ridas vid sidan av.
Vi har ju även haft väldigt fullt med helgkurser och där är han såklart omåttligt populär och då har jag avstått även Erik-hoppningarna med just honom. Så har ridit honom kanske 3ggr denna höst och då är det hoppning vi ägnat oss åt. Men idag var det dags för ett pass i dressyrsadeln och jag säger det igen "-He is amazing" Går som en klocka från där vi slutade när vi trimmade i somras. 
Eftresom han var så fin var jag bara tvungen att nosa på lite byten då vi har i planeringen att lära honom och några till detta för att höja nivån ytterligare på hästarna. Vi testade först ett till vänster - klockrent på första försöket, han blev supertaggad, gjorde ett till till vänster - klockrent och ett till höger också klockrent!!
 
Bra dag på jobbet med andra ord :D
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0