Helgen över...

Publicerat: 2015-11-08 Kl: 22:31:35 | I kategori: Allmänt

Trött men kul med alla ICA ryttarna! Denna helg var det verkligen järngånget som var här och de red hästarna så bra. Skönt att klara helgen trots att halva styrkan var borta + att Jocke jagade idag så jag var ganska själv.
Nu är alla hemma igen.
Ikväll har jag haft teori/clinic med mina söndagselever. Jag red Melete o Anna Bosson. Det handlade om grundridning och sitsens inverkan.
Båda hästarna skötte sig utmärkt och även Anna! Hon har ju i många år dansat proffisionellt  och är har en enorm förmåga att kontrollera sin kropp och balans.
Imorgon ny vecka och nya tag.
Lite dressyr står på schemat på fm och sedan kontorsjobb.
Fina Aztor som gick så fint i helgen!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0