Finaste Uranos

Publicerat: 2015-11-04 Kl: 22:14:27 | I kategori: Allmänt

Ja nu är operations tid bokad för Uranos. Han ska till Mälarkliniken och jag hoppas verkligen att det går att göra honom frisk.
Han är ju en av våra mest användbara lektionshästar och han har en alldeles speciell plats i våra hjärtan. Allra mest i mitt tror jag då jag hade honom som min från början. Född och uppvuxen på gården där han kamperade ihop med Helios de gick ju som hingstar länge kastrerades först som 4 åringar.
Hans liv är ju just nu inte så roligt har stått i liten hage i 2 månader nu. Så tråkigt och det känns som vi fått tillräckligt med elände detta år 2015.
Hans pappa Troll 660
Uranos
Nu ska jag snart i säng blir lång dag imorgon först till Strömsholm med Sofia på tävling och sedan till Segersta för träning
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0