Bad Boy

Publicerat: 2015-11-20 Kl: 19:57:13 | I kategori: Allmänt

Är på plats. Hästen vi ska ha på utbildning. Blir spännande att se vad det är för något han har bara fått flytta in ikväll så jag har ju inte sett så mycket. Pappan är andalusier som gått svår dressyr och mamman fullblod.
Antar att Madde kommer ta bilder så småningom - inte min starka sida.....
Idag har vi bytt galopp på Melete min fina!
Haft två privatlektioner som kändes bra. Så kul när hästarna går bra!
Den ena står det ANN på med stora bokstäver om ägaren nu inte vill ha den kvar....... Så fin häst!
Jag har ridit honom några ggr och han är verkligen fin. Vissa hästar faller man bara för helt enkelt.
Hans helsyster har startar GP!
Men jag är så nöjd med mina damer men det krävs ju lite förhandlingar med ston ibland vilket Jocke tycker inte är så konstigt för han är ju van.........
Idag har vi haft en hovslagare utifrån på gården. Jocke har ju varit dålig i ryggen i 3 veckor sedan har var iväg och skodde. Det betyder att inga hästar är skodda och vi ska på semester 1/12.
Tjejen fick ta 5 hästar idag av våra egna och Jocke ser till att ta sina kunder först och främst. Idag var det små hästar som skoddes lite jobbigare med små för Jocke som är ganska lång.
Nu ska jag ta fredagskväll och äta kräftor!
En last som vår familj lider av tills vi äter.
Ann
 
Kommentarer
Postat av: Monika

Är det Johannas Bad Boy?

Svar: Japp! Fin liten häst har tömkört idag rör sig bra!
Ekelund

2015-11-20 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0