4 veckor kvar

Publicerat: 2015-11-03 Kl: 17:54:17 | I kategori: Allmänt

Innan semester....ska bli så skönt. Både jag o Jocke behöver vila. Men det är bara att spotta upp sig och köra på. Idag har det hoppats igen känns som det var hoppträning nyligen men veckorna går fort.
Hoppningen var kul även om jag blev bra trött i kroppen efteråt. Demeter kommer bli så bra för mig att hoppa när jag ridit in mig mer just nu vill jag inte hoppa för högt utan verkligen träna på att få in rytmen och ridningen mellan hindren. Hon är ju stor galopperad men viktigt att inte ta bort galoppen för det.
Jaqueline var väldigt på som vanligt hon gillar verkligen våra hopp pass även om jag var rätt trött efteråt kvik i benen är hon allt.
Känns trögt med nya sadelkammaren som inte är klar ännu men denna vackra hjorts horn ska få pryda väggen ovanför sadlarna när det är klart.
Jocke sköt denna hjort för ett par veckor sedan och det är riktigt stora horn som inte riktigt får plats i huset.
Bra med lite riktig mat i frysen även om det är många som delar på det i området så blir det en del i frysen ändå.
Vi äter ju sällan köpekött och det är verkligen skillnad på att äta vilt kött mot det som köps i affären.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0