Regnet det bara öser ner...,

Publicerat: 2015-05-13 Kl: 17:21:31 | I kategori: Allmänt

Trallala.. 
Att hitta motivation och ladda upp för start när tävlingen går utomhus och det har vräkt ner vatten iprincip hela dagen 😁 
Jag har försökt tömma den begynnande simbassängen på Segerstas utebana så gott det går med ihärdigt krattande för att leda bort vatten. 
Tror jag har lite fördel av vattenbandsträningen nu, Rangun hatar vatten men när jag red på fm gick han förvånansvärt snällt genom kladdet :)
Desto värre var det med utrustningen..
Mina orangea lindor är under grus/vatten/lera.. Red i ridhuset först så detta blev på några minuter ute bara. 
 
Han känns fin och Mads tycker han är bättre nu MEN känns som ja skulle behöva några dagar till med träning faktiskt.. 
Håll timmarna kl.19.16 då rider vi ut i detta
 
 
Tjohoo!
 
/Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0