Mer än nöjda!

Publicerat: 2015-05-16 Kl: 08:17:34 | I kategori: Allmänt

Mina killar står nu äntligen tillsammans igen ❤️ Överlyckliga har de varit hela dagen igår, galopperat runt med spetsade öron.. 
 
Idag tog jag lite sovmorgon till åtta och nu ska ja ut o ha två privatlektioner innan det ska mockas och motioneras hästar 😃
Gårdagens besök hos kiropraktorn var tufft, tydligen var jag ännu sämre. Min skolios var mer framträdande och det beror på min starka och ojämna muskulatur. Hon kopplade t.om ström i de envist krampande musklerna :/ 
Nu ska jag fortsätta att stretcha noggrant och sträcka på mig - samt TA DET LUGNT, vad nu det innebär.. 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0