Good day 😋

Publicerat: 2015-05-11 Kl: 20:35:00 | I kategori: AllmÀnt

Rangun fick skritt av runt gÄrden efter vÄrt pass för Mads :)
Ett mycket givande pass och det vore ju kanon om ryttaren kunde behÄlla denna ridning utan en gapande dansk pÄ marken.. 
Han blev kanonfin min Àlskade hÀst och kÀnns sÄ himla bra att fÄ hjÀlp igen imorgon och sÄ tÀvling pÄ onsdag. 
 
 
Han fÄr bo i en superstor box i utestallet under dessa dagar. Verkar vara en rÀtt nöjd kille. 
 
Som sagt sÄ Àr jag u pÄ Segersta dessa tre dagar för att fÄ bra trÀning, inspiration och en ordentlig kick-start för bÄde mig och Rangun dÄ det kÀnns som vi kört fast lite och ett trÀningspass i veckan Àr lÄngt ifrÄn tillrÀckligt. För att hÄlla ner kostnaden för dessa dagar Àr jag dÀr hela dagarna och jobbar med allt vad som förekommer pÄ anlÀggningen.
Mycket bra deal tycker jag, man lÀr sig massor av att se bra ridning och sÄ har jag Àven fÄtt rida flera fina hÀstar idag pÄ fm. En vÀldigt trevlig ponny och tvÄ hÀstar (mycket stora sÄdana). Samt dÄ Àven fÄtt lite hjÀlp av Mads pÄ dessa hÀstar - alla tre nya för mig Àven om jag sett ponnyn trÀnas tidigare. 
 
Förutom riding har jag borstat hÀstar, sopat, krattat, mockat, putsat osv..
 
Nu ska jag sova ordentligt och vila upp kroppen iför morgondagens bestyr.. Var ganska tufft för lÀndryggen (kallas den sÄ pÄ mÀnniskor?) :/ att rida Rangun idag..
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0