Sen kväll..

Publicerat: 2015-03-17 Kl: 22:33:50 | I kategori: Allmänt

Lång dag idag! 07.00-22.00 med ca 1.5h paus för lunch och planering och 45min innan första lektionen då jag visserligen passade på att skriva infolappar att sätta upp i stallet om alla påskaktiviteter.
Långfredagen 3/4 "Knatteläger"
8:e & 9/4 Dagläger (med övernattning för de som vill) för barn/ungdomar
10/4 Uteritt
10/4 Ev Pay n' Jump
11-12/4 Dressyrkurs för mig och mamma
12/4 är jag bokad som domare på programridning här hemma av ridklubben på em
 
Sedan är det hoppträning för Erik den tisdagen också - 7/4
 
Idag har jag testat lite olika ideér till PSG Kür för både Mille & Rangun, tanken är att vi ska ha två Kürer i sommar och om jag ska rida så börjar den klassen börjar det bli lite brådis att hinna bygga ett bra program och sedan hitta någon som kan hjälpa mig med ljudet.
 
Millis
 
Rangun
 
På em red jag dressyr på Helios på utebanan - heelt underbart att vi fått ha så himla fint väder ända sedan mamma och pappa åkte <3 De har tydligen också bra väder, fick sms att de såg ut som kräftor - antar att de menar kokta sådana.. ;P
 
Har sedan haft tre grupper nu ikväll, dressyr på schemat med fokus på övergångar på kvartslinjen.
 
Sov gott!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0