Programridning

Publicerat: 2015-03-27 Kl: 21:33:00 | I kategori: Allmänt

 Hade några minuter över inna jag skulle sitta upp så passade på att knoppa Helios också, tog 5min :D Snabba fingrar!!!!
Jag red ihop 65,33% i MsvC:2 med honom, Lotta skulle försöka säga något "överstrykande" efter ritten men jag avbröt snabbt "-Han går inte på tygeln" Hehe huvudet på spiken. Ser säkert ganska fint och trevligt ut men han går inte genom ryggen bakifrån och blir då även svår att påverka. 
Fick på båda hästarna fin kritik för min ridning och sätt att lotsa hästarna runt banan :)
 
Red Debro först och han var fin i galoppen i LA:3, traven var inte kanon men går absolut att jobba med så han blir stadigare. Många 8:or i galopprogramet! Men som sagt en hel del missar i traven och vi slutade på 63,71%
Lotta gillade honom skarpt!
 
Red fem hästar på fm, Rocco, Elton, Siri, Rangun och Melete. Efter lunch provade jag W-T för första gången sedan i typ november. Jossan har ju lagt beslag på henne ;P
W-T har utvecklats massor och jag hoppas Jossan fick med sig lite bra verktyg för det fortsatta arbetet då hon fick sitta upp efter och jag hjälpte henne. Fin liten ponny!
 
Han även harva både ridhus och ridbana inna jag satt upp på första hästen till programridningen - effektiv!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0