Onsdag

Publicerat: 2015-03-04 Kl: 21:01:23 | I kategori: Allmänt

Ensam på soffan med datorn i knät..
 
Anders är påväg till Åre med sitt jobb och kommer inte hem fören på söndag kväll.. Siri verkar äntligen må bättre, usch och fy för sjuka hästar. 
Vi har fått en hel det gjort idag, och flera hagar mockade. Så skönt att få dem rena efter vinterns bajsande hästar :P
 
Uranos har fått bli rakad igen för han såg bedrövlig ut i pälsen då han fått skav av tyglar och ryttarnas skänklar..
Mamma har dock en ide på hur vi ska minska på skavet till nästa vinter..
 
Jag känner lite halvångest inför helgens domarkurs då jag inte alls har hunnit göra så mycket som jag borde.. Hoppas jag´slipper skäll men vet ärligt talat inte när jag skulle haft den där tiden att bisitta och skuggdömma, jag skuggdömde vid vår hemmatävling i höstas och det gick bra sånär som på ett par ekipage vi var oense om. 
Skulle skuggdömt i fredags men fick ju en bonus-häst i sista klassen så blev ingen tid till det ändå. och vid lördagens tävling har jag tvungen att fira Anders med hans släkt - hade ju blivit sura miner annars..
 
Jaja det får väl visa sig vid slutprovet senare, har svårt och tro att jag skulle ligga fel i bedömningen då jag ändå tävlar/tävlat så himla mycket själv. Det måste ändå räknas lite..
 
 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0