Dressyrkurs dag 1!

Publicerat: 2015-03-21 Kl: 22:42:27 | I kategori: Allmänt

Nu har jag dragit igång min första alldeles egna kurs :) 6st ekipage drillas under 1 dygn. 4st har egen häst och två lånar skolhäst. Idag har de ridit två och två imorgon blir det privatpass hela f.m från 8 till 12.30!
 
Dagen har verkligen gått i ett, sov ett par timmar extra och handlade den mat jag hade kvar att införskaffa på vägen hit. landade vid tio och sedan var det fixa av hö och mockning innan lunch och sedan städning av övernattningsrum och badrum/toalett.
Lektioner i 3h och sedan middag och så disken som efterföljer.
Mormor hade hjälp mig med en fantastiskt god gryta som tillagats i en lergryta i ugnen med vildsvinsskött - uppskattat! Till dessert blev det kladdkaka och lingongrädde, så kul med mat och bakning, till första fikat fick de chokladkaka med choklad/Philadephia topping och riven citron.
 
Imorgon hoppas jag iaf hinna rida något..
 
Jag har ikväll anmält mig och Rangun till debuten i Intermediarie I
 
Sov gott!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0