Klantigt värre..

Publicerat: 2015-06-28 Kl: 23:02:00 | I kategori: Allmänt

Även om jag bara hoppar "på skoj" så är det ändå tävling när det är tävling! 
Gjorde samma dumma tabbe som igår även dagens start.. Sjukt sne på mig själv, Magic hoppade så himla fina språng och vi fick till kanonbra flyt 😃 
Synd på missen som kostade oss ett stopp för han var så rädd om sig och inte i en enda bom på banan..
 
Fia o Pommes knep iaf 4:e platsen i 1m. Med Pebblan kom hon dessutom 3:a i 1.20 senare.
 
Tävlingarna har flutit på relativt smärtfritt och det har gått fort! Redan söndag kväll liksom.. 
Vi har överösts av beröm från domare och ryttare vilket är så himla kul och plötsligt känns allt slit lite enklare.. 
 
För egen del vet jag inte om jag kunnat göra mer än vad jag gjort under helgen 😅 som ett flipper-spel har jag flugit runt mellan olika poster och många måsten. Tävlingsledare hela helgen, sekretariat, prisansvarig och även förättat de flesta prosutdelningarna, segerbuketter att binda, ryttarmiddag att annonsera, efterrätt till ryttarmiddag, visning av Muhldorfer fodret, kolla av med ÖD och domare samt att det flyter på alla andra poster. Fixa med veterinär vilket visade sig vara ett helt företag att få till och alla ryttare nöjda 😁 
Kontakt med sponsorer och framförallt Horseworks som också var med som prisutdelare idag - jättefina priser!!
ovanpå detta hinna med våra egna hästar och stallet - vad skulle vi gjort utan Jossan??? 💜 
 
Igår gick Rangun o Mille varsin 30min på skritten = "halvvila" Idag gick de 30min var på morgonen och på sen em red ja o Jossan ut med Rangun och Rocco. Sedan ett mycket svettigt dressyrpass med Mille i ridhuset.. Efter intag och kvällsfodring gav jag upp planen på att åka hem ikväll. Stackars Anders han får stå ut med en del han.. 
Tomas från Horseworkz med vinnaren av "Bästa sörmländska ekipage"! 
 
Nu är det sovdags för länge sedan.. 
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0