Om och om igen...

Publicerat: 2015-07-27 Kl: 21:25:53 | I kategori: Allmänt

Vilken dag det varit! Ridlägerstart i full fart med 15st ridsugna barn/ungdomar och vuxna - "Familjeläger" har vi denna vecka..
Helt slut vid hemkomst och nu har jag suttit med Ranguns kürmusik med Twilight låtar.. Fastnade på en som inte har alls med filmen att göra som ja nu lyssnar om och om igen på <3 
Så vacker, skön och avslappnande...
 
 
Imorgon ska jag försöka ta mig till Stockholm på kvällen för att hjälpa han som ska fixa min musik då han inte är så insatt i hästar :P
 
Idag har jag iaf anmält mig och Mille till Åby i Norrköping 22-23/8 - ska bli superkul! Får med mig Anders då han har fått välja hotell för att lyxa till det. Har fixat boende åt Millis hos vår "gamla" elev Jenny Jansson som har en gård 15-20min från tävlingen - LYCKA! Både lugnt och skönt plus att slippa betala 1.350kr för att hästen ska sova EN natt i tävlingsbox :S 
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Eva

Den här musiken är helt fantastisk lyssnat mycket till detta när jag varit uppe i varv men jag tror inte att det passar till en kur. Föreslår lite mer livfull och medryckande musik.
Hälsar en som bara tittar och njuter av dressyruppvisningar och är en simpel lektionsryttare.

2015-07-28 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0