Jungelsafari!

Publicerat: 2015-07-22 Kl: 23:08:20 | I kategori: Allmänt

Jag och Rangun har haft en riktigt grön terräng idag!! 
Rocco hade nog dött om jag skulle försökt rida genom något sånt här 😅 haha.. 
Snacka om igenväxt.. 
 
Många hästar blir det dessa dagar. Igår Rangun, Mille, Magic, Siri och nya skimmeln
Idag har jag förutom alla hästar hunnit med en privatlektion, något det varit lite lugnare med sista veckorna.. Förstår inte alla som ställer av sin häst eller åker iväg på sommaren - kanonbra att rida sommartid särskilt denna då vi har haft perfekt "hästväder" 😃😃😃😃
Låter hellre hästen vila nån vecka på vintern när det är mörkt o -25..
 
Den här sommaren har vi kunnat rida o träna även mitt på dagen utan att svettas ihjäl eller stekas sönder i solen. Stor tumme upp för det! 
Hästarna mår även så mycket bättre utan extrem värme och framförallt alla insekter den för med sig ☀️ 
 
God natt
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0