"Jävla gubbe!"

Publicerat: 2015-07-01 Kl: 19:54:00 | I kategori: Allmänt

Kallade syrran pappa idag efter att han fått ström i sig TROTS att jag sagt till honom mindre än 5min innan att slå av strömmen innan han börjar grejja.. 😓 
 
Helt j*vla hopplös är han.. 
....
 
 
Idag har det mest varit städning på schemat, Mille & Rangun har endast gått på Horsetrainern 30min var.. Hårdträning igår och imorgon ska jag rida så fort vi ställt iordning tävlingsbanan sedan blir det tävling i tre dagar. 
Rangun & Mille går MsvA fre, PSG lör och troligtvis bara Mille i "ettan" på söndag. DEBUT!! 😅
Rocco fick ett dressyrpass i ridhuset, första på läänge då vi håller oss på utebanan då han går bäst och mer avspänt där. Dock riktigt fin idag! Han kanske vill bo kvar hos oss.. Men jag har bestämt mig en gång för alla nu :( 
Måste släppa taget och kunna lägga allt fokus på framförallt de andra två killarna. Sedan har vi ju skaffat en dödligt fin 3-åring men hon ska ju förhoppningsvis bli dräktig så är ingen brådska, hon ska växa och såklart runda på sig mer då hon var väldigt tunn vid ankomst.
 
Urfin bild på vår egna uppfödning Melete och Fia!
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0