Ridning!

Publicerat: 2015-01-07 Kl: 20:22:47 | I kategori: Allmänt

Även idag har jag hunnit med hela sex hästar :D 
 
 
 
Mille gick riktigt bra på morgonen, ett dressyrpass i ridhuset. Styrkan i galoppen blir bara bättre och bättre men det tar såklart tid att utbilda och bygga upp en häst - särskilt en sån stor kille som Mille!
Sedan red vi ut jag, Fia & Jossan på Rangun, Pommes & Kirre - mysigt med lite snö på marken.. men ursligt kallt då jag hade för lite kläder på mig :S
 
Calima fick sig ett dressyrpass i ridhuset innan lunch och sedan hade vi planering av våren på lunchpausen. Flitiga idag tycker ja nog!
Kommer uppdatera hemsidan nu ikväll - Pay n´ Jumps och kurser o dagläger blir det!
 
Jag red sedan Palmir och Magic, Magic har lite hårdträning med mig framöver nu då han tappat en del och backat. Tyvärr har han inte hunnits med som han borde, alltså att bli riden och utbildad utöver de lektionspass han går numera. Man lär av sina misstag men vi har så himla mycket nya hästar och ynga hästar som alla ska hinnas med..
Sist ut var Helios :)
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0