Nyårskrönika från Madde

Publicerat: 2015-01-01 Kl: 21:28:09 | I kategori: Allmänt

Jahapp kanske dags att sammanfatta året som gått för min del?
 
Blir nog en kort resumé denna gång. Har ni några ytterligare frågor är det bara att fråga på :D
 
Årets bästa start

Svårt :S Hehe angenämt kanske?
Har hunnit med 64 starter under 2014 så finns att välja ifrån helt klart. Det var fantastiskt kul att äntligen få en VINST i MsvB med Rangun vilket vi red ihop under våren.Sedan var MsvA´n med både Mille & Rangun vid vårt hemma meeting något alldeles extra. Särkilt med Rangun - jag var tårögd när vi var klara.
 
Årets högsta procent
 
72,85% med Rocco i LA:3 5/6
 
 
Årets hästköp

Måste ju bli att finaste Helios kommit hem igen <3
 
 
Årets utrustning
 
Min nya fina sadel!! Älskar den :D
 
 
Nu satsar jag vidare mot ett fantastiskt nytt år som jag tror kommer att bli kanon!!
 
 
 
Eftersom man ska tänka positivt och fokusera på det bra blir det inga "årets bottennapp!" hehe
 
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om ni kunde sätta ihop några bilder/videoklipp ifrån 2014 som ni gjorde med året 2012 skulle vara jätte, jättekul och se! Kram

2015-01-05 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0