Jäkla hals....

Publicerat: 2015-01-15 Kl: 22:40:12 | I kategori: Allmänt

Vaknade i natt och kunde inte svälja. Ner till stallet och bestämde mig att nej ingen ridning jag måste palla med träning för Mads. Så det var bara att ta det lugnt och sedan fixa tidig lunch så att vi hann äta innan det var dags att åka.
Jag hade tänkt att nu så ska jag visa Mads vilka fina byten vi gör och det gjorde hon i och för sig  men hela tiden...så det var till att rida förvänd galopp och förvänd galopp och så lite till förvänd galopp.
Men hon gjorde ju sjukt fina byten bara rena och några byten i varje typ tre-fyra stycken i sträck fast inte för att jag ville.....
Mads tyckte i alla fall att hon utvecklats massor det gäller bara att rida och hålla ihop det hela. Super kul i alla fall.
Bästa Siv B kom även för att titta på oss när vi tränade då hon saknade inspiration och faktiskt såg trött ut. Det är ju så i det här yrket att vi jobbar för mycket ibland och måste fylla på energi nivån emellanåt. Avundsjuk på henne som har så pass nära till Mads.
Det går ju bort mycket tid att åka...
Så glad över min fina fux i alla fall och nästa vecka är det träning igen.......
Ann
Gammal bild längtar till sommaren..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0