Finfina hästar....

Publicerat: 2015-01-13 Kl: 23:16:26 | I kategori: Allmänt

Efter långt hopp uppehåll så var det ju dags för hoppning idag igen. Började med Demeter då Anna fick ta min andra stjärna Bosson idag.
Oj vad bra det kändes så stolt över mig själv då jag inte hoppar henne själv så mycket. Jag gillar ju bäst att hoppa hästar med "drag". Men Sofias kommentar hon tycker jag är modigare som hoppar de andra.....hade en bra känsla och det är ju defenitivt lättare nu när hon enkelt byter galopp och är mera själv bärig.
Jaqueline gick också mycket bra en speciell häst det där. Det gick ju inget vidare på Lotta träningen fast det gällde då framridningen jag hade ju ej hunnit rida henne innan heller (förlåt Charlotte) var färdig att kliva av innan vi började hoppa i söndags men när vi väl började hoppa så gick det ju bra. Fick bra hjälp med sitsen av Lotta och Sofia tyckte att hon såg skillnad.
Hon var sjukt taggad idag och det var som vanligt super kul med en mycket rolig och nyttig övning.
Imorgon bitti går bilen till Södertälje ridskola där jag har träning på förmiddagen.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0