Ändrade planer med mycket...

Publicerat: 2015-01-31 Kl: 15:00:43 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Nu är Madde o Anders på Kamala beach i Phuket. Hoppas de har det fantastiskt. Själv är jag inne och tar det lugnt efter mina lektioner. Min kurs blev inställd då alla elever skulle ha egna hästar med och då det dåliga vädret med all blöt snö gjorde att de inte vågade transportera sina hästar.
Sofia stackarn har feber och kommer ej iväg på pay and jump i Södertälje som var planerat. Hoppas att hon kryar på sig.
Startade morgonen med att släppa ihop två hästar. San Rocco och Bungy Jump så härligt att se lyckliga hästar. Det gick med andra ord riktigt bra har stått och tittat på dem efter lunch när de gått tillsammans och skrapat bort snö o letat efter gräs.
Hästar mår ju bäst att gå tillsammans men visst är det en ökad skade risk men hästar kan ju även skada sig när de går själva. Tror att Rocco sover gott inatt och jag behöver inte vara orolig att jag inte orkar rida idag.
Jag har ju i veckan nu ridit på honom och det har fungerat bra hoppas att det nu kommer gå ännu bättre när han slipper stå själv i sin hage.
Inte världens bästa bilder men här är de!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0