Tränings sugen.....

Publicerat: 2015-02-11 Kl: 23:06:35 | I kategori: Allmänt

Vilka duktiga praktikanter vi har! Vi är många på lunchen- idag 7 st trots att Madde är bortrest. På onsdagar kommer Alwa från Realgymnasiet i Eskilstuna. Samt Wilma som är här hela veckan och så Denise och Jossan.
Tack vare dessa duktiga tjejer har jag hunnit grymt mycket idag. Hela 9 st hästar blev det idag. Rocco, Jolita, Helios, Aztor, Elton, Melete, Grappan , Bosson och Rangun.
Dessutom lektion för Anna i morse.
Imorgon går Chevan mot Segersta igen. Jag ska ha tre hästar med mig. Melete, Rangun och Helios ska med. Dessutom kommer Denise och Wilma åka med mig annars funkar det inte med tre hästar.
 
Nu sovdags det behöver jag.
Ann
Vackraste Melete
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0