Rida, rida, rida

Publicerat: 2015-02-04 Kl: 22:34:51 | I kategori: Allmänt

Just nu jobbar jag på att komma i bikinin 12 mars.....hoppas det ger resultat! Har idag haft mycket hjälp i stallet och då hinner jag rida mycket mera.
Så idag var nog solen uppe igen. Vi har haft en ny praktikant från Realgymnasiet i Eskilstuna här Alwa + Jossan + Denise och Anna som jobbar på fm.
Började med Rocco mannen som var ganska fin faktiskt fick ihop honom mycket bättre men red med luva idag. Han mår i alla fall mycket bra av att ha sällskap i hagen.
Demeter hanns med och Helios och Magic före lunch. Lagat mat har blivit mitt jobb tror jag så efter en thai inspirerad måltid med kyckling chili(naturligtvis chili från Thailand) och ingefära så hann jag med terminsplanering för ett stort antal grupper.
Vilket jag naturligtvis skulle ha gjort innan termins start men nu är det gjort i alla fall.
Blir lätt så när man hellre rider hästar.......
Även planerat sportlovs aktivitet då vi har två nya fantastiska ungdomsledare Amanda och Sara som kommer ha sportlovs kul 16 + 17 februari på eftermiddagen.
Anmälningslista finns i stallet!
Svårt att göra något mer när både Madde och Sofia är borta vecka 8. Så det är mycket mer på tapeten på påsklovet.
Hann även med ett pass på Jolita och hon kommer få lite extra tid här framöver. Planen är även Jaqueline (jag lovar Charlotte).
Hästarna och eleverna har varit så duktiga idag. Så helt enkelt en bra dag på jobbet igen.
Imorgon kommer Sara Magnusson Losteria hit och har träning ska bli kul rider både Melete och Demeter.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0