Inlägg från Sofia

Publicerat: 2015-02-02 Kl: 22:26:54 | I kategori: Allmänt

Syrran har tjatat på mig ett tag att jag får se till att börja skriva lite här på bloggen. Tänkte börja med att berätta lite om mina hästar. 

Pebble Beach   kallas pebblan hon är ett sto född 2005 e Camiell - Flamingo Z - Beach Boy 
Vi köpte henne i höstas, hon är en dam med en del nerv och en otrolig inställning till hoppning! Vi håller fortfarande på att lära känna varandra och hon är väldigt härlig individ att jobba med varje dag! Hon är en väldigt ädel häst plus att hon inte är så hög drygt 160 cm i manken så hon ser nästan lite ut som en ponny 😉 Jag hoppas att hon ska kunna lära mig en hel del och längtar tills att denna säsong ska dra igång 😃 har tyvärr inte så mycket bilder på henne och mig men här kommer en från första dagen hos oss. Kanske kan få till någon bild imorgon eller film snutt då är det nämligen hoppning på schemat 😃😃

/// Sofia 

Kommentarer
Postat av: Ann Stensson

Bravo Sofia, ska bli roligt att läsa om dig och dina hästar! Tur att syster tjatade på dig!

2015-02-03 @ 08:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0